Waarom huren?

Bij Kate & Jules vinden we de impact van onze stukken op de planeet belangrijk. Bij alles wat we doen, zoeken we altijd naar de meest duurzame manier en creëren we kleding van hoge kwaliteit die lang meegaat. Het aanbieden van verhuur is een nieuwe aanvulling op onze inspanningen om onze modevoetafdruk te verkleinen.

Via verhuur bieden wij u de mogelijkheid om artikelen uit onze bijzondere collectie te dragen gedurende een periode die voor u past, bijvoorbeeld voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, evenement of vakantie. U betaalt een fractie van de aankoopprijs en stuurt uw artikel terug naar ons als het zover is.

U kunt ook kiezen voor huren als u twijfelt over een artikel en het graag eerst wilt uitproberen voordat u het koopt. Als u van een artikel houdt nadat u het tijdens een huurperiode heeft gedragen, kunt u het eenvoudigweg kopen en wordt uw initiële huurprijs afgetrokken van de aankoopprijs van het artikel.

Hoe werkt het?

We werken samen met Dressr, een team van duurzame mode-innovators, om Kate & Jules te ondersteunen bij het aanbieden van verhuur. U bestelt en betaalt op de website van Dressr, maar ontvangt onze originele stukken, schoongemaakt en in perfecte staat.

1. Ontdek onze verhuurcatalogus
We hebben een spannende collectie samengesteld met jouw volgende speciale moment in gedachten. Artikelen die gehuurd kunnen worden zijn ook verkrijgbaar in de showroom van Dressr in Mortsel, kom langs als je wilt passen voordat je gaat huren. Meer informatie hier .

2. Klik op “Nu huren” en voltooi het afrekenen op de website van Dressr
Nadat u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u een bevestigingsmail. Zodra uw artikel is verzonden, wordt er een aparte e-mail met een trackingcode naar u verzonden.

3. Geniet 10 dagen van je stuk
Uw huurperiode van 10 dagen gaat in op de dag nadat uw artikel is aangekomen. Draag hem zo vaak als je wilt!

4. Stuur je stuk terug
Gebruik het meegeleverde retourlabel en de originele verpakking om je artikel terug te sturen naar Dressr. Zij zorgen voor de schoonmaak en het klaarmaken van het item voor een andere speciale gelegenheid.

Als u specifieke vragen heeft over andere aspecten van modeverhuur, kunt u contact opnemen met het Dressr-team via hello@dressr.be .

Veelgestelde vragen Huren bij Dressr

Wat kost een huurartikel?

De huurprijs van een artikel is gebaseerd op de inkoopprijs van het artikel. Alle genoemde prijzen hebben betrekking op de prijs voor een huurperiode van 10 dagen.

Hoe lang kan ik een artikel bewaren?

De huurperiode van 10 dagen gaat in op de dag nadat uw bestelling door een koerier is afgeleverd, hetzij rechtstreeks op het opgegeven verzendadres, hetzij op een afleverpunt in de buurt. U heeft dan 10 kalenderdagen de tijd om van uw gehuurde stuk te genieten. Zodra de 10 dagen voorbij zijn, is het tijd om je artikel te retourneren met behulp van het meegeleverde retourlabel.

Komt mijn stuk schoon aan?

Alle stukken worden na verhuur professioneel gereinigd en komen zorgvuldig verpakt en in gebruiksklare staat aan. U hoeft uw spullen niet schoon te maken voordat u ze na uw huurperiode terugbrengt.

Hoe koop ik een huurartikel als ik er verliefd op ben geworden?

Log in op uw Dressr-account die u heeft aangemaakt toen u de eerste huurbestelling plaatste. U ziet uw gehuurde artikel in uw account staan ​​met de mogelijkheid om het te kopen. Uw huurprijs wordt automatisch van de prijs afgetrokken. Zorg ervoor dat u dit doet voordat u uw artikel terugstuurt .

VOLG ONS OP INSTAGRAM